Haberler

SOCAR Türkiye’ye Sosyal Medya’da Altın Ödül!

Marketing Türkiye ve BoomSonar işbirliğiyle düzenlenen Türkiye’nin ilk sosyal medya yarışması Social Media Awards Turkey’de SOCAR Türkiye, Enerji kategorisinde sosyal medyayı en iyi kullanan marka olarak altın ödülün sahibi oldu.

1 Mart 2017 – 1 Mart 2018 tarih aralığındaki markaların sosyal medya performanslarını veri analitiği üzerinden inceleyen ödüllerde SOCAR Türkiye sektörünün lideri oldu. Geçtiğimiz yıl da altın ödülün sahibi olan SOCAR Türkiye böylece iki yıl üst üste sektörün en iyisi olmaya hak kazanmış oldu.

Ödülü, SOCAR Türkiye adına Dış İlişkiler Başkanı Murat LeCompte ve Sosyal Medya Kıdemli Uzmanı Soner İnce aldı.  

Diğer Haberler

SOCAR MARINE, 2020 Yılında da Pazar Lideri Oldu

Haberler

SOCAR MARINE, 2020’de 650 bin tona ulaşan satış hacmiyle uluslararası denizcilik yakıtlarında yine sektör lideri oldu.

Devamını Oku

STAR Rafineri, Dünya Ekonomik Forumu’nun Global Lighthouse Network’üne ...

Haberler

STAR Rafineri, Dünya Ekonomik Forumu’nun (WEF) endüstri 4.0 teknolojilerini üretimde en iyi kullanan tesisleri kabul ettiği, ‘Global Lighthouse Netwo ...

Devamını Oku

Petkim, Portföyündeki Ürünlerde Yaşanan Genel Fiyat Düşüşüne Rağmen Kâ ...

Haberler

Petkim, 2020 yılında pandeminin de etkisiyle, Türkiye’nin ihtiyacı olan ürünleri üretmeye yoğunlaştı. 12,1 milyar TL’lik cirosundaki yurtiçi satışları ...

Devamını Oku