Page Menu

Kariyer

SOCAR Türkiye’de Çalışan Olmak 

SOCAR Türkiye olarak insan kaynakları politikamızın temelinde elbette ki insan var. Bu doğrultuda, etik değerlerin var olduğu, güvenli, adil ve sağlıklı bir çalışma ortamı sağlamayı, motivasyonu yüksek tutan uygulamalar sunmayı, kurumsal gelişimimizi sürdürürken sadece nitelikli iş gücünü tercih etmekle kalmayıp, onların da ilk tercihi olmayı ve böyle kalmayı, aynı zamanda küresel yaklaşımla geleceğe yönelik insan kaynağını en verimli şekilde oluşturmayı hedefliyoruz.

 

Her bir çalışanımızın büyüyen yapımız içerisinde bizi geleceğe taşıyacak etki ve öneme sahip olduğuna inanırız. Başarımızın, çalışanlarımızın sergilediği ve sergileyeceği yüksek performansla direkt bağlantılı olduğunun bilincindeyiz. Kurumsal değerlerimiz doğrultusunda doğru pozisyona doğru aday prensibiyle insan kaynağımızı oluşturur ve onların gelişimi ve yüksek motivasyonu için rekabetçi fırsatlar sunarız. SOCAR’ın Türkiye’deki projeleri ve işletmeleri düşünüldüğünde, birbirinden değerli projelerde görev alma ve hayata geçirme gururunu birlikte yaşarız.

 

SOCAR Türkiye olarak çalışanlarımızın kişisel ve mesleki gelişimlerini sağlamak adına eğitim ve gelişimleri için ciddi yatırım yapar, kariyer gelişimlerini global ve profesyonel araçlar kullanarak destekler ve global metodolojilere dayanan rekabetçi ve adil ücret ve yan hak uygulamaları sunarız.

SOCAR Türkiye'nin güncel iş ilanlarını takip etmek ve eğer size uygun bir açık pozisyon bulunmuyorsa hesap oluşturup "profilim" sekmesi üzerinden CV'nizi oluşturmak için lütfen tıklayın

 

Kariyer_calisanOlmak-

Eğitim ve Gelişim

SOCAR Türkiye’de yasal olarak zorunlu kılınan eğitimlerin yanı sıra çalışanların ihtiyaç duyabilecekleri donanımları sağlayacak mesleki ve kişisel gelişim eğitimleri düzenlemektedir. Eğitimlerimiz kurum bünyesinde gerçekleştirilen analiz çalışması, hedefler, performans değerlendirme sonuçları, kariyer planları, sektörel gelişmeler ve bireysel gelişim planlarından yola çıkılarak belirlenmektedir. Belirlenen ihtiyaçlar doğrultusunda, iç eğitimci kadromuz eğitimleri geliştirip vermekte, bununla birlikte özel uzmanlık gerektiren alanlarda konusunda uzman akademisyenler ve profesyonel eğitmenlerden de destek alınmaktadır.

 

Kurumumuzda göreve başlayan her çalışan ilk gün, kendisine atanmış BUDDY’si tarafından karşılanır ve gerek e-ortam üzerinden, gerekse yüz yüze formatta aldığı oryantasyon programı ile şirketimize adaptasyonu hızlandırılır. SOCAR grup şirketleri insan kaynakları uygulamaları hakkında genel bilgilendirmenin yapıldığı oryantasyonun en önemli parçalarından birisi de SOCAR Türkiye yatırımlarının yoğunlaştığı Aliağa’ya yapılan saha ziyaretidir.

 

Çalışanlarımızın farklı bakış açıları kazanmalarını sağlamak, vizyonunu genişletmek ve sürekli gelişimini sağlamak SOCAR Türkiye’deki gelişim planlarını şekillendiren en önemli itici gücümüzdür. 

Yetenek Yönetimi

SOCAR Türkiye ve grup şirketlerindeki tüm çalışanların potansiyellerini gerçekleştirmelerini sağlamak, kişisel ve kariyer gelişimlerini destekleyebilmek ve yüksek performansa dönüştürebilmek amacıyla grup genelinde kullandığımız bir Yetenek Yönetimi sistemimiz bulunmaktadır. Bu sistemle çalışanlarımızın geleceğe dair potansiyellerini değerlendiriyor, fark yaratan yetenekleri belirleyerek, organizasyonumuzu onlarla beraber geleceğe taşımayı hedefliyoruz. 

 

Tüm grup şirketlerinin ihtiyaçlarına ve güncel yaklaşımlara dayanarak geliştirilen Yetenek Yönetimi modelimiz ile süreçler dijital ortamda uygulanıyor ve takip ediliyor. Sürecin objektif ve şeffaf bir şekilde yürütülmesine yüksek önem gösteriyoruz. Çalışanların sistemli bir yaklaşım ile değerlendirilmesini, kariyerlerinin bu doğrultuda planlanmasını ve sağlam bir yedekleme ağı oluşturarak şirket performansını üst düzeye çıkaracak, başarı odaklı çalışanların geliştirilmesini ve elde tutulmasını hedefliyoruz.

Staj Programı

SOCAR Türkiye bünyesinde ilk defa kapsamlı olarak gerçekleştirilen “Discover SOCAR, Discover Your Energy” 2018 yaz stajı programı tamamlandı. Bu süreç dahilinde stajyer olmaya hak kazanan 10 kişi, İnşaat, Proje Yönetimi, HSE, Hukuk, Portföy ve Sermaye Yatırımları, Dış İlişkiler, Tedarik Zinciri ve Satın Alma bölümlerimizde gönüllü ve zorunlu stajlarını gerçekleştirdiler.

Her birimden “Buddy”leriyle sürece hızla adapte olan stajyerler, Petkim’e düzenlenen gezi ile de saha çalışmalarını yerinde görme ve inceleme fırsatını elde ettiler. Program bitiminde stajyerlerden gelen geri bildirimleri içeren video çalışmamızı aşağıdaki videoda izleyebilirsiniz.

Yaz stajı başvuruları için Mart 2019 itibariyle yayınlanacak ilanları buraya tıklayarak takip edebilirsiniz.